Мене звати Персефона (за паспортом — Аліса), але серед близьких віддаю перевагу цьому імені. Мені 19 років, я вчуся на біолога в Польщі, люблю малювати та мейк-ап.
hello!
this is my story.
Персефона
створення внутрішніх опор
Я використовую різні займенники залежно від того, яка частина ідентичності переживається наразі. Моя гендерфлюїдність являє собою декілька ідентичностей, які проявляються залежно від ситуацій.

Мені було б цікаво показати, як гендерна ідентичність влаштована саме в мене, тому що, з одного боку, мені не доводилося бачити саме таку репрезентацію небінарності в медіа, а з іншого, тому що не думаю, що я одна така.

Зараз я в академвідпустці через пандемію, також зверху наклалися проблеми з продовженням візи, тому я повернулася в Україну. Живу вдома у свого партнера Френкі, ми разом уже 2 роки.
Я використовую різні займенники залежно від того, яка частина ідентичності переживається наразі. Моя гендерфлюїдність являє собою декілька ідентичностей, які проявляються залежно від ситуацій.

Мені було б цікаво показати, як гендерна ідентичність влаштована саме в мене, тому що, з одного боку, мені не доводилося бачити саме таку репрезентацію небінарності в медіа, а з іншого, тому що не думаю, що я одна така.

Зараз я в академвідпустці через пандемію, також зверху наклалися проблеми з продовженням візи, тому
я повернулася в Україну. Живу вдома у свого партнера Френкі, ми разом уже 2 роки.

Так вийшло, що я запропонувала йому зустрічатися за 3 дні до свого переїзду. Для мене стосунки на відстані були набагато кращим варіантом, аніж брак стосунків із ним взагалі. У майбутньому ми плануємо переїхати разом в іншу країну.
Я використовую різні займенники залежно
від того, яка частина ідентичності переживається наразі. Моя гендерфлюїдність являє собою декілька ідентичностей, які проявляються залежно
від ситуацій.

Мені було б цікаво показати, як гендерна ідентичність влаштована саме в мене, тому що,
з одного боку, мені не доводилося бачити саме таку репрезентацію небінарності в медіа, а з іншого, тому що не думаю, що я одна така.

Зараз я в академвідпустці через пандемію, також зверху наклалися проблеми з продовженням візи, тому я повернулася в Україну. Живу вдома у свого партнера Френкі, ми разом уже 2 роки.

Так вийшло, що я запропонувала йому зустрічатися за 3 дні до свого переїзду. Для мене стосунки
на відстані були набагато кращим варіантом, аніж брак стосунків із ним взагалі. У майбутньому ми плануємо переїхати разом в іншу країну.
Я використовую різні займенники залежно від того, яка частина ідентичності переживається наразі. Моя гендерфлюїдність являє собою декілька ідентичностей, які проявляються залежно від ситуацій.

Мені було б цікаво показати,
як гендерна ідентичність влаштована саме в мене, тому що, з одного боку, мені не доводилося бачити саме таку репрезентацію небінарності в медіа,
а з іншого, тому що не думаю, що
я одна така.

Зараз я в академвідпустці через пандемію, також зверху наклалися проблеми з продовженням візи, тому
я повернулася в Україну. Живу вдома
у свого партнера Френкі, ми разом
уже 2 роки.

Так вийшло, що я запропонувала йому зустрічатися за 3 дні до свого переїзду. Для мене стосунки
на відстані були набагато кращим варіантом, аніж брак стосунків із ним взагалі. У майбутньому ми плануємо переїхати разом в іншу країну.
ВВІМКНІТЬ МУЗИКУ ДЛЯ ПОВНОГО ЗАНУРЕННЯ В ІСТОРІЮ ПЕРЕД ТИМ,
ЯК ЧИТАТИ ДАЛІ
Так вийшло, що я запропонувала йому зустрічатися за 3 дні до свого переїзду. Для мене стосунки на відстані були набагато кращим варіантом, аніж брак стосунків із ним взагалі. У майбутньому ми плануємо переїхати разом в іншу країну.
СЛУХАЙ
Я використовую різні займенники залежно від того, яка частина ідентичності переживається наразі. Моя гендерфлюїдність являє собою декілька ідентичностей, які проявляються залежно від ситуацій.

Мені було б цікаво показати, як гендерна ідентичність влаштована саме в мене, тому що, з одного боку, мені не доводилося бачити саме таку репрезентацію небінарності в медіа, а з іншого, тому що не думаю, що я одна така.

Зараз я в академвідпустці через пандемію, також зверху наклалися проблеми з продовженням візи, тому
я повернулася в Україну. Живу вдома у свого партнера Френкі, ми разом уже 2 роки.

Так вийшло, що я запропонувала йому зустрічатися за 3 дні до свого переїзду. Для мене стосунки
на відстані були набагато кращим варіантом, аніж брак стосунків із ним взагалі. У майбутньому ми плануємо переїхати разом в іншу країну.
·
Батьки завжди підтримували тільки ту частину мене, яка пов’язана з навчанням і успіхами, абсолютно не звертаючи уваги на мій емоційний стан
Батьки завжди підтримували тільки ту частину мене, яка пов’язана з навчанням і успіхами, абсолютно не звертаючи уваги на мій емоційний стан
Почасти тому мені завжди хотілося поїхати від них. Це бажання підтвердилось, коли мені потрібно було повернутися в Україну. На першому місці виявився страх матері, що я втрачу рік, ніж моя безпека і стан здоров’я. Зараз я більше підтримую контакт із родиною батька (батьки розлучені), вони більше зацікавлені в тому, що зі мною відбувається, чим я живу.

Адаптуватися в Польщі було складно, тому що нікого не було поруч. Доводилося боротися із соціальної тривожністю.

Моя мама хотіла бути актрисою, але після першого курсу повернулася з Москви додому й дотепер впевнена в тому, що так сталося через те, що її мати недостатньо штовхала її до реалізації, тому зі мною вона всіляко намагалася уникнути такої «помилки».

У мене було декілька камінг-аутів, але по суті вони були аутингом із боку моєї матері, яка знаходила мої щоденники, малюнки та влаштовувала серйозні розмови, у яких спочатку намагалася довести, що мені не можуть подобатися дівчата, а в одній з останніх розмов сказала, що не знає, як до мене ставитися й не хоче більше вважати мене своєю сім'єю. Доводилося чути, що так, є «такі» люди, але вони розуміють, що це ненормально і приховують свою орієнтацію, ось і я мушу приховувати. Водночас мені ніколи не доводилося стикатися з цькуванням чи осудом із приводу своєї орієнтації або ідентичності де-небудь, окрім дому, де мене весь час намагалися унормувати «заради мого ж блага».

Скрізь, де це доречно, я говорю відкрито про свою ідентичність і про свої стосунки. Мене завжди підтримували друзі та партнери/партнерки. З деякими колишніми партнерками я досі підтримую непогані стосунки. Також великим підтриманням для мене все життя була творчість. Я малюю, скільки себе пам’ятаю.
Почасти тому мені завжди хотілося поїхати від них. Це бажання підтвердилось, коли мені потрібно було повернутися в Україну. На першому місці виявився страх матері, що я втрачу рік, ніж моя безпека і стан здоров'я. Зараз я більше підтримую контакт із родиною батька (батьки розлучені), вони більше зацікавлені в тому, що зі мною відбувається, чим я живу.

Адаптуватися в Польщі було складно, тому що нікого не було поруч. Доводилося боротися із соціальної тривожністю.

Моя мама хотіла бути актрисою, але після першого курсу повернулася з Москви додому й дотепер впевнена в тому, що так сталося через те, що її мати недостатньо штовхала її до реалізації, тому зі мною вона всіляко намагалася уникнути такої «помилки».

У мене було декілька камінг-аутів, але по суті вони були аутингом із боку моєї матері, яка знаходила мої щоденники, малюнки та влаштовувала серйозні розмови, у яких спочатку намагалася довести, що мені не можуть подобатися дівчата, а в одній з останніх розмов сказала, що не знає, як до мене ставитися й не хоче більше вважати мене своєю сім'єю. Доводилося чути, що так, є «такі» люди, але вони розуміють, що це ненормально і приховують свою орієнтацію, ось і я мушу приховувати. Водночас мені ніколи не доводилося стикатися з цькуванням чи осудом із приводу своєї орієнтації або ідентичності де-небудь, окрім дому, де мене весь час намагалися унормувати «заради мого ж блага».

Скрізь, де це доречно, я говорю відкрито про свою ідентичність і про свої стосунки. Мене завжди підтримували друзі та партнери/партнерки. З деякими колишніми партнерками я досі підтримую непогані стосунки. Також великим підтриманням для мене все життя була творчість. Я малюю, скільки себе пам'ятаю.
ВІДЧУВАЙ
Психіка людини влаштована у такий спосіб, що в процесі дорослішання ми інтегруємо різні частини значущих для нас дорослих, їхні способи поводження з нами, їхнє ставлення, ідеї та слова, і конструюємо з них «внутрішні об'єкти». Моя ідентичність багато в чому перетинається з цими частинами, по суті це і є внутрішні частини моєї особистості, наділені гендерним забарвленням, за допомогою яких я спілкуюсь зі світом. Кожна частина відповідає за різні аспекти моєї особистості та життя, багато які з них були та є захистом та підтриманням, коли їх бракувало з боку родини. На фото представлені декілька з цих частин.

У мене є внутрішній критик Марк — це захисний механізм, він з'являється на початку спілкування, критикує мене й оточення. Спочатку він з'явився, напевно, як захист від сімейного середовища, щоби справлятися з критикою звідти. Зараз я працюю над тим, щоби його агресія більше спрямовувалася на якісь продуктивні дії, на вибудовування здорових кордонів, а не на руйнування мене. У мене також є відчуття його віку, йому 27 років.

Моя творча частина — Ірис. Якщо Марк найбільш маскулінний з усіх, то Ірис — найбільш фемінна частина. Це досить вразлива частина, вона рідко показується світу, тільки коли умови й стосунки для цього достатньо безпечні. Мені було страшно в деякі періоди життя, що вона зовсім зникне й це дуже гнітюче — відчувати, що частина тебе зникає.

Безіл відповідальний за функціональність, навчання, розпорядок дня, дотримання домовленостей, проявляється в діловій комунікації, у побудові зв'язків у нових колективах. Він з'явився після закінчення 9-го класу, коли мені потрібно було перейти з математичного класу в природознавчий. Він допомагав мені влитися в новий колектив і звикнути до контрасту навантаження: у математичному класі мені було постійно дуже складно і стресово, а природознавчий напрям підходив більше.

Частина, яка символізує турботу й безумовна любов — це Алекс, небінарний. Він піклується про інших і допомагає піклуватися про себе, дає мені можливість відчувати себе в безпеці. Є Лео — бунтівна підліткова гендерфлюідна частина.

Усі ці частини сформувалися в мене на початку підліткового віку, з 11 до 13 років, коли був дуже важкий період у моєму житті. У мене були проблеми зі сном і панічні атаки, ззовні постійно був стрес і тиск із приводу успішності. Я була зобов'язана підтримувати відмінну успішність у класі підвищеної складності, одночасно вчитися в музичній і художній школі, витримувати скандали вдома. У такий спосіб мені вдавалося справлятися і знаходити опори в собі.
Психіка людини влаштована у такий спосіб, що в процесі дорослішання ми інтегруємо різні частини значущих для нас дорослих, їхні способи поводження з нами, їхнє ставлення, ідеї та слова, і конструюємо з них «внутрішні об'єкти». Моя ідентичність багато в чому перетинається з цими частинами, по суті це і є внутрішні частини моєї особистості, наділені гендерним забарвленням, за допомогою яких я спілкуюсь зі світом. Кожна частина відповідає за різні аспекти моєї особистості та життя, багато які з них були та є захистом та підтриманням, коли їх бракувало з боку родини. На фото представлені декілька з цих частин.

У мене є внутрішній критик Марк — це захисний механізм, він з'являється на початку спілкування, критикує мене й оточення. Спочатку він з'явився, напевно, як захист від сімейного середовища, щоби справлятися з критикою звідти. Зараз я працюю над тим, щоби його агресія більше спрямовувалася на якісь продуктивні дії, на вибудовування здорових кордонів, а не на руйнування мене. У мене також є відчуття його віку, йому 27 років.

Моя творча частина — Ірис. Якщо Марк найбільш маскулінний з усіх, то Ірис — найбільш фемінна частина. Це досить вразлива частина, вона рідко показується світу, тільки коли умови й стосунки для цього достатньо безпечні. Мені було страшно в деякі періоди життя, що вона зовсім зникне й це дуже гнітюче — відчувати, що частина тебе зникає.

Безіл відповідальний за функціональність, навчання, розпорядок дня, дотримання домовленостей, проявляється в діловій комунікації, у побудові зв'язків у нових колективах. Він з'явився після закінчення 9-го класу, коли мені потрібно було перейти з математичного класу в природознавчий. Він допомагав мені влитися в новий колектив і звикнути до контрасту навантаження: у математичному класі мені було постійно дуже складно і стресово, а природознавчий напрям підходив більше.

Частина, яка символізує турботу й безумовна любов — це Алекс, небінарний. Він піклується про інших і допомагає піклуватися про себе, дає мені можливість відчувати себе в безпеці. Є Лео — бунтівна підліткова гендерфлюідна частина.

Усі ці частини сформувалися в мене на початку підліткового віку, з 11 до 13 років, коли був дуже важкий період у моєму житті. У мене були проблеми зі сном і панічні атаки, ззовні постійно був стрес і тиск із приводу успішності. Я була зобов'язана підтримувати відмінну успішність у класі підвищеної складності, одночасно вчитися в музичній і художній школі, витримувати скандали вдома. У такий спосіб мені вдавалося справлятися і знаходити опори в собі.
Зараз мені набагато легше, ніж було в школі, тому що немає тиску з боку сім'ї, я нормально з усім справляюсь, можу більше часу приділяти творчості
Зараз мені набагато легше, ніж було в школі, тому що немає тиску з боку сім'ї, я нормально з усім справляюсь, можу більше часу приділяти творчості
Звичайно, багато в чому в мене залишається фокус на дисципліні, серйозне ставлення до навчання, взяті із сім'ї, але я вчуся ставитися до себе більш дбайливо. З поганого я помічаю за собою реакції й спроби маніпулювати людьми, на кшталт тих, які використовує мати, але намагаюся вчасно помічати їх і обирати більш екологічний спосіб контакту.

У мене є внутрішній конфлікт, який полягає в тому, що я хочу бути хорошою людиною і водночас піклуватися про себе, але не дає спокою ідея про те, що хороша людина не може хотіти обірвати всі контакти зі своєю родиною.
Звичайно, багато в чому в мене залишається фокус на дисципліні, серйозне ставлення до навчання, взяті із сім'ї, але я вчуся ставитися до себе більш дбайливо. З поганого я помічаю за собою реакції й спроби маніпулювати людьми, на кшталт тих, які використовує мати, але намагаюся вчасно помічати їх і обирати більш екологічний спосіб контакту.

У мене є внутрішній конфлікт, який полягає в тому, що я хочу бути хорошою людиною і водночас піклуватися про себе, але не дає спокою ідея про те, що хороша людина не може хотіти обірвати всі контакти зі своєю родиною.
Я планую будувати свою сім'ю з Френкі, переїхати в країну, де ми могли б усиновити або удочерити дитину. Шкода, що немає гендерно нейтрального терміна для називання процесу усиновлення/удочеріння, крім як «взяти». Але спочатку мені важливо розібратися зі своїми проблемами та травмами, щоби брати на себе таку відповідальність.

У наших стосунках теж є, над чим працювати. Ми намагаємося припускати один в одного найкращі наміри й у конфліктних ситуаціях пам’ятати, що якщо людина зробила щось не так, то не тому, що вона навмисно хоче зробити боляче. Намагаємося бути чесними одна з одним, відкрито говорити про переживання. Іноді доводиться сідати й дуже довго говорити, щоби прийти до загального розуміння.

Мені б хотілося, щоби суспільство приймало різноманітність ідентичностей, як частину характеристики людини, а не щось для привертання надмірної уваги. Або як «фазу», навіть якщо вона триває вже десять років.
Я планую будувати свою сім'ю з Френкі, переїхати в країну, де ми могли б усиновити або удочерити дитину. Шкода, що немає гендерно нейтрального терміна для називання процесу усиновлення/удочеріння, крім як «взяти». Але спочатку мені важливо розібратися зі своїми проблемами та травмами, щоби брати на себе таку відповідальність.

У наших стосунках теж є, над чим працювати. Ми намагаємося припускати один в одного найкращі наміри й у конфліктних ситуаціях пам’ятати, що якщо людина зробила щось не так, то не тому, що вона навмисно хоче зробити боляче. Намагаємося бути чесними одна з одним, відкрито говорити про переживання. Іноді доводиться сідати й дуже довго говорити, щоби прийти до загального розуміння.

Мені б хотілося, щоби суспільство приймало різноманітність ідентичностей, як частину характеристики людини, а не щось для привертання надмірної уваги. Або як «фазу», навіть якщо вона триває вже десять років.
Бунтівна частина
Покинутий кінотеатр
Творча частина
Деталі
Творча частина
Вразливість
Рослини та сонячне світло
Важливе в оточенні
Покинутий трейлер
Лео
Бунтівна частина
Лео
Фемінна частина
Ірис
Фемінна частина
Ірис
ДИВИСЬ